26 oktober 2008

jag gillar höstlov

jag tycker att alla killar kan gå runt i skjorta hela tiden jag skulle bli så glad då. (OBS. inte tajt.) synd att jag är tillsammans med den mest oskjortige (!?) killen i världen. fast det gör inget. det har hänt en massa grejer i helgen, som är sådär, småroliga. det värsta är, att man kan inte riktigt skriva om småroliga saker. då känner jag mig tråkig. men det ÄR kul när man ringer hem till robert, tusen signaler går fram och det plötsligt går på en telefonsvarare, inpratad av en tioårig liten pojkrobert som säger "GODDAG, GODDAG, GODDAG, GODDAG! ni har kommit till familjen eklunds automatiska telefonsvarare! vi är tyvärr inte hemma, men lämna gärna inte ett meddelande! ja, hejdå!" jag satt seriöst för mig själv och skrattade i en halvtimme. så jävla roligt. en sak till värt att ta upp är att vi i fredags sjöng "white cristmas" på bussen, i stämmor. "jag kan dirigera! jag går ensembleledning!" fina tider, fina tider.

Inga kommentarer: