15 februari 2009

lalala

igår var den bästa dagen på länge, och det passade ju bra, eftersom att det var alla hjärtans-dag och allt! först spelade jag, emma, axel, max, karl och tom mario kart. sen åkte vi ut till hammarö och njöt av den fina solen och det finfina värmland. (jag utbrast "MEN VILKET FINT HUS!!" säkert tjugo gånger) ((kanske borde bli fastighetsmäklare trots allt)) (((hehehe))). citat max: "alltså, det bästa jag vet i hela världen är ju lätt att fråga människor om hjälp med vägen!!" på kvällen gick jag och robert till happy kitchen och åt sushi och en massa fin efterrätt. där var det en norsk servitris som var jättetrevlig och rolig men jag blev helt nervös så fort hon närmade sig, ut i fall att jag inte skulle förstå vad hon sa, eller skämtade om. så jag sa mest "hehehe jaaaaa" hela tiden. det komiska var ju att på självaste kärleksdagen så fick jag inte pussa min pojkvän. jag fick dock några pussar på kinden. bättre än inget? (förlåt att jag tjötar, men det enda jag kan tänka på är min jäävla läpp. imorgon ska doktorn faan ge mig penicillin, annars.........) iallafall, sen åkte vi hem och såg på morden i midsomer, precis som vi gjorde varje dag i somras. jag försökte lära mig lite fin engelska, gick sådär. iallafall, fin dag, fin kväll. därför KAN jag faktiskt acceptera att den här dagen har bestått och kommer bestå av skolarbete! WIHO.

Inga kommentarer: