23 december 2009

-

jag har köpt en nyårsklänning. den såg så fin ut där den hängde i affären. men nu är den helt plötsligt kort. alldeles för kort. (nej jag provade inte innan jag köpte, låt mig va). jag känner mig som en sam-tjej i den. men det är så synd. för den är så fin. jag får tänka ut något smart som gör att jag både får behålla klänningen OCH som gör att jag slipper känna mig som en sam-tjej. klurigt. och jag ska fan inte ha några klackar på nyår. jag ska ha mina älskade älskade kinaskor. jag kommer vara så jävla kortast. kanske bli klackar ändåå.. (samtjej, samtjej)

4 kommentarer:

Useless sa...

jag kan ha en värre klänning och högre klackar så slipper du känna dig som en samtjej ;)

stina sa...

ja men snälla? ni kommer hoppas jag?!

Amy sa...

olle sa till mig: alltså stina har köpt en nyårsklänning som hon klagar över är för kort. förstår inte varför ni tjejer ska hålla på sådär. ju kortare desto bättre liksom.

stina sa...

haha olle, jävla grabb.