8 november 2012

Jag måste idag dela med mig av ett mail jag skickade till min vän Johan när jag var femton.
Ja, vi MAILADE till varandra. Det här mailet är bara såå högstadiet.

"Ja, det är ju alldeles underbart! DET ÄR VÅR, jag lovar.
vavavavava? nej, är det nåt jag är trött på så är det fisk med remouladsås.
nej, imorgon är det söndag.
 nu är det typ bara 2 månader kvar till sommarlovet.
 det är ju alldeles fantastiskt!
nu ska jag förövrigt
påbörja min önskekurs om terrorism, den ska redovisas på tisdag.
jag har rätt bråttom. meeeeen. äsch då, jag tror din bas blir som nynu
jag, när du får tillbaka den. du slapp betala va? jag är bättre
än dig på mariokart."


Tänk att jag är 22. När min Farmor var 22 så fick hon min farbror. Det kanske är därför jag börjat ha graviddrömmar. Eller så beror det på min besatthet av paret Schulman och att jag var skengravid tillsammans med Amanda. Jag är i alla fall glad att jag inte är femton längre.

Inga kommentarer: