31 december 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Läste på universitet, bodde i en lägenhet som är omöjlig att trivas i
Har du några nyårslöften?
Vara snällare mot mig själv, inte lägga energi på fel saker, bli mer positiv
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej men snart blir jag faster <3>
 Vilka länder besökte du?
 Kroatien... Okej nu inser jag vad felet är. Hängt för mycket i Sverige.
Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?    
När jag och Emma flyttade till Hökis, första maj, första september.
Vad var din största framgång 2011?Jag nådde otroligt många bra insikter, jag insåg mer än jag förstått förut vilka fantastiska vänner jag har, blir helt rörd varje gång jag tänker på hur de ställt upp detta år. skulle göra ALLT för er. <3>
Största misstaget?
Lagt fokus på fel saker
Bästa köpet?
Prins Charles känsla.
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, alkohol, böcker
Gjorde någonting dig riktigt glad?Min klass. Min kurs, alla eldsjälar som kämpar trots allt motstånd de möter varje dag. Emma. Alla fina whatsapp-konversationer och brudarna bruders. Min hund. Att min bror ska få barn. Twitter. Liv Strömqvist och Kawa zolfagary. Hannah och Amandas podcast. Tankesmedjan.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Mina boys-Alexis weak
Boyfriend-Justin Bieber
Svalkar vinden-den svenska björnstammen
Somebody that i used to know-Walk off the earth
Pocketful of sunshine-natascha bedingfield
By your side-sade
Bästa boken du läst?
Prins Charles känsla
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Första månaderna på året var fantastiskta, sista månaderna var vidriga. Vill aldrig aldrig tillbaka till november 2012.
Vad önskar du att du gjort mer?

Önskar att jag hade haft mer energi, att jag njutit mer av vackra Stockholm.
Blev du kär i år?

Favoritprogram på TV?

På spåret, bonde söker fru, svt debatt (not)
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 

Firade med min familj.
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade bott i Hökis, om jag hade haft lättare att älska, glömma och förlåta. 

Något du önskade dig och fick?
En baby
Något du önskade dig men inte fick?
Något sorts inre lugn. Ett eget hem som är MITT. Känslan av att vara nöjd där jag är.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mer byxor än vanligt. Dr martens och creepers, bytte ut långt blont hår mot kort mörkt. Rött läppstift.
Vem saknade du?
Morfar.
Den bästa nya personen du träffade?

Malin, Frida, Maria och Ebba<3>

Inga kommentarer: