8 februari 2013

Vet att ni vill veta

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Att jag har humor, att jag  ofta säger vad jag tycker och att jag är världens bästa djurvän
 Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Svårt att släppa in människor och gör jag det gör jag det ofta så totalt att jag blir väldigt beroende av de människorna, att jag kan verka okänslig när jag i själva verket är väldigt känslig, att jag har så jävla mycket besluts- och prestationsångest.
 Vad är du rädd för?: Att mitt liv ska gå åt helvete av olika anledningar, att inte hitta nån som jag blir asmegakär i och som blir det i mig ever again.
 Vad är du mest nöjd med hos dig själv?: Att jag har så fantastiska människor omkring mig. Att jag är ganska modig.
 Det roligaste jobbet du haft/har: Vårdbiträde.
 Har du körkort och egen bil?: Körkort JAHARÅ
 När skrattade du senast?: Förut när jag kollade på middag hos Hannah och Amanda. Fan vad stel Nyamko Sabuni är förresten.
 Vad var du rädd för när du var liten?: Hade klaustrofobi (har iofs fortfarande), var rädd för döden och hatade när någon höjde rösten åt mig
 Vad ville du bli som liten när du blev stor?: Det vanliga. Typ veterinär och skådespelerska.
 Värsta smärtan du råkat ut för: Trots att jag är sjukt klantig så har jag inte varit med om något så särskilt ont.
 Någon du ser upp till: Liv Strömquist, My Vingren, Gudrun Schyman.
 Vad finns alltid i din handväska: Min telefon. Min plånbok tänkte jag skriva men lever ju alltid på Emma kom jag på
 Har du varit utomlands någon gång?: Annars hade jag dött vinterdöden varje år
Vilken plats var finast? Värmland är fan finast. Sen kommer Kanada och Thailand.
 Största stad/städer du varit i? London & Los Angeles (googlade)
 Har du någonsin rökt: Ja, när jag var en liten plutt.
 Snusat: Tyckte det var asfett med niccokicken tills jag spydde.
 Druckit: Hehe
 Har du piercing eller tatuering?: Nä.
Finaste komplimang du fått: Att han varje morgon när han vaknade nöp sig i armen för att han trodde det var en dröm att han kunde få ligga bredvid mig.
 Storstad eller landet: Omöjlig fråga. Klarar mig inte utan nåt.
 Vin eller öl: Skulle inte klara mig utan något. Men inte mycket kan slå det där första glaset vin alltså.
 Charter- eller skidsemester: Just nu: skidsemester.
 Sverige eller utlandet: Sverige mellan mars-september
 Sommar eller vinter: Sommar såklart.
 Vår eller höst: Vår.
 Flyg eller tåg: Tåg. FÅR ALLTID RESTLESS LEGS PÅ FLYG. Vidrigt.
 Bil eller buss: Bil.

Inga kommentarer: