28 januari 2023

2022

 2022

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Mitt barn började på förskolan och fick ett eget litet liv. Att få se henne stortrivas och inte vilja gå hem när vi hämtar henne har varit så otroligt fint. ”Ett forum som verkligen passar Bonnie” som hennes fröknar säger :,)

Har du några nyårslöften?
Jag önskar att jag i föräldraskapet skulle kunna ha lite mer distans till saker och ting och se saker i det stora hela istället för att hänga upp mig på detaljer. T.ex. kanske inte gripas av dåligt samvete om B kollar för mycket på tv en dag eller äter för få grönsaker. Men jesus vad svårt det är, det hade jag aldrig kunnat tro innan.

Vilka dagar kommer du alltid att minnas?
- När mitt barn började förskolan
- Första dagen på Sörbacken när jag knäppte en öl på trappan och Bonnie satt tätt intill pga hon var besatt av sin mamma hela sommaren hehe
- När Karoline och David köpte stuga på Söris!!! 


 Vilka länder besökte du?
Forever sommar i Sverige

Vad var din största framgång 2022?
Jag har nog aldrig varit så fri från ångest som 2022. Det har verkligen varit ett undantagstillstånd och inte något som funnits nära alltid, som många år innan.

Största misstaget?
Börsen har ju inte gått bra, om en säger så da.

Bästa köpet?
Min Stine Goya-kofta på 50% hihi
Alla coola kläder till Bonnsan 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Bonnie började prata i tvåords-meningar, så otroligt gulligt

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var glad, men det har också varit mkt tufft till och från när Bonnie var extremt mammig hela sommaren tex.

Vad önskar du att du gjort mer?
Rört på mig

Bästa boken du läst?


Alexa

I dina händer 

Björnen sover 

Vackra värld var är du 

Andra andningen 

Avdelning 73

Tiggaren 

Bröd och mjölk

Händelserna på hästgården 


Läste dessa, inget bra bokår.

Får nog välja I dina händer, den berörde mig mycket.


Vad gjorde du på din födelsedag 2022?
Fikade med Karoline, Malin och Ruben på Söris!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2022?
Stark & sårbar-skivan med Moonica Mac. Den somnade Bonnie till nästan hela året. Älskar.

Hur skulle du beskriva din stil år 2022?
Ett försök att ta tillbaka min stil efter graviditet osv. 
Färgglada stickade tröjor, raka jeans, polos som vanligt, mittbena, svala läppstift, boots eller martens eller sneakers.

Inga kommentarer: