20 januari 2009

love from me to you

det är ju tur att vi är snygga tillsammans, iallafall. ikväll är det top model. det gör min dag lite. imorgon åker emma, johanna och co till litauen och leaves me here. bitches. själv ska jag till storstaden och steka. förövrigt, citat emma, helt seriös: "-ja du vet, jag stod med max och karl, och stekte järnet liksom" (det är ingen av mig, karl, eller max som vill va med emma längre, för hon har ingen skinnjacka. jävligt ocoolt och ostekigt.) jag är bäst på att skriva sammanhängande inlägg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har emma ens en jacka? hahaha

Anonym sa...

kan amy ge sig med att käcka på mig hela tiden?! och stina, dåligt inlägg :( du bara ljuger. felciterat dessutom. och jag vill inte hålla i någon jääävla idrottslektion imorn. det suger.
/emma