6 januari 2009

pip

jag är så ledsen för jag har tittat på alla avsnitt av vänner säsong 4. nu har jag liksom inte nåt mer. måste beställa. jag är helt beroende. sen så är jag jävligt glad av andra orsaker, mitt liv har kind of vänts upp och ner och sen upp igen på några dar. det hände en jävligt rolig grej igår natt. emma ringer mig två på natten, när jag ligger och sover. jag klickar då av hennes samtal typ fyra gånger. då skickar hon ett sms "men jag måste prata med dig!!", jag ringer så såklart upp, för jag tror att nåt riktigt hemskt har hänt "alltså stina, jag har varit med om det VÄRSTA jag har varit med om i hela mitt liv! jag har gjort nåt så jäävla dumt, du förstår inte!" "men va?! vad fan har du gjort?" "jag har.... druckit ur en öl med massa snus i!" love her.

Inga kommentarer: