23 september 2009

-

men jag sitter och lyssnar på k'naan och tänker på hur jävla bra den här sommaren var. det var köttsommarn number one. och sen så sitter jag lite och fantiserar om hur jag och min man kommer sitta i vår soffa på kvällarna om tjugo år och dricka goda drinkar för att vi har världens största barskåp med massa goda spritsorter i. min lista på saker jag kommer prioritera före andra när jag blir gammal: stort barskåp stor skön säng en fin lagom stor hund ett hus vid hav/sjö en sommarstuga (om jag inte får nåt hus vid hav/sjö) en racerbåt. eller segelbåt. har inte riktigt bestämt mig. fast sen kommer det ju sluta med att jag gifter mig med en fattig musiker så vi kommer få bo i en rutten liten etta i typ kristenehamn i hela våra liv. men hallå man måste ju få DRÖMMA.

Inga kommentarer: