5 januari 2019

2018

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
plussade
Har du några nyårslöften?
Ja. Eller inte löften, men tre mål. 
- Börja gå hos en psykolog
- Köpa en kolonistuga med Robbsan
- Ev, jag säger EVENTUELLT försöka avla ett barn mot slutet av året
Vilka dagar kommer du alltid att minnas?
- Min första skolavslutning som lärare när mina kids sjöng "SHUFFLA SHUFFLA" och hela golvet skakade och alla lärare var så EXTREMT lättade och glada och alla barn var så gulliga och alla föräldrar så tacksamma och jag och Tanja och Neda öppnade massa bubbel i klassrummet och firade in ett åtta veckor långt sommarlov
- Mimosalunchen på vår balkong i maj som fortsatte i all evighet och fortsatte i en bajspapappersdiskussion på lokal som fick sällskapet bredvid att flytta på sig
- Allt gött häng i Frihamnen 
- När Ida dog
 Vilka länder besökte du?
Grekland, Danmark Spanien
Vad var din största framgång 2018?
Jag skulle ändå säga att jag lyssnade ganska bra på mig själv. Gjorde inte en massa saker för andras skull som jag inte orkade. Men det gjorde mig också väldigt ledsen att inte orka umgås och göra saker så mycket som innan.
Största misstaget?
Att jag släppte min telefon ur sikte några minuter på juldagen :)))
Vad gjorde du på din födelsedag 2018?
Bjöd hela min familj på pizzakalas hemma på udden pga det var fotbolls-vm och Sverige spelade. Otroligt mysigt!!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Glad och glad men att ha långa samtal med nära personer
Mina syskonbarn
Hisingeeeen
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat satan givetvis
Bästa boken du läst?
Det får bli Rich boy
Beskriv året med tre ord?
Intensivt, rutiner, vuxet
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om inte Ida hade dött
Något du önskade dig och fick?
Att bara allmänt få fortsätta leva och planera framtiden med den bästa killpersonen som går runt på denna jord.
Hur skulle du beskriva din stil år 2018?
Olika vida byxor. Utsparad lugg!!! Färgglada grejor. Ringar i öronen. 
Vem saknade du?
Min lilla plutt och mormor.

Inga kommentarer: