28 januari 2021

2020

 2020

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Genomgick en graviditet, en förlossning och fick en bebis(!)
Har du några nyårslöften?
Att försöka vara en närvarande, trygg mamma som ALLTID FINNS DÄR för mitt barn. Ska göra allt för henne alltid.
Vilka dagar kommer du alltid att minnas?
- Dagen vi fick reda på att jag var gravid. Satt i chock i fem timmar och väntade på att Robin skulle komma hem från jobbet. Sen drack vi mitt sista champagne på nio månader! 

- Skolavslutningen och således sista dagen med 3a. Så otroligt mycket känslor efter tre mycket speciella och tuffa år men som jag älskar dom där kidsen.

- Ja men givetvis är den allra mest minnesvärda dagen lucia 2020. Då fick jag träffa kärleken i mitt liv!

 Vilka länder besökte du?
Spanien och Skottland där vi firade Anneli!

Vad var din största framgång 2020?
Att jag i vissa stunder verkligen tyckte om mig själv på ett otroligt sätt

Största misstaget?
Eventuellt att jag slutade i terapi men eftersom min psykolog ghostade mig så vetefan 
Bästa köpet?
Helt klart min doomoo 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag skulle få en egen familj med min bästa person 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare än de flesta andra år.
Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt egna tankar och inte varit så slö 
Bästa boken du läst?
Är besviken på de flesta böcker jag läst, men topp 3 får bli:
Året med 13 månader 
Familjen 
Sen for jag hem 
Vad gjorde du på din födelsedag 2020?
Hade världens finaste dag tillsammans med ljuvliga människor på sörbacken där vi badade, åt tårta, drack bubbel (inte jag dock) och hängde i massa timmar. Inställd 30-årsfest pga Corona kunde ha känts värre! 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2020?
Ser du månen där du är ikväll - Thomas Stenström pga precis när Bonnie hade fötts och jag och Robin och hon låg tillsammans på katten på vårt rum på bb så gick musikhjälpen och den gjordes live och det var så otroligt fint och även om texten är helt fel så kommer jag alltid tänka på Bonnie när jag hör den

Svag - Viktor Leksell bara pga min och Robins bästa låååt


Hur skulle du beskriva din stil år 2020?
Ja det var ju absolut gravidkläder av alla dess slag. Försökte gå efter min egna linje som lyder att tajta kläder är snyggast som preggo. Men tyvärr blev det mycket tights och klänningar vilket jag ej är superbekväm med.


Inga kommentarer: